دانستینها

انواع اقامت در قبرس شمالی 2023 | زندگی در قبرس

انواع اقامت در قبرس شمالی 2023؛ قبرس نیز مانند کشورهای دیگر برای مهاجران دارای انواع اقامت است. در این مقاله انواع اقامت و وروش های دریافت اقامت دائم در قبرس شمالی را برای شما عنوان و بررسی خواهیم کرد.شاید برای شما پیش آمده باشد از خود بپرسید: راه های اخذ اقامت قبرس شمالی چیست؟ قوانین مهاجرت و دریافت اقامت قبرس شالب چگونه است؟ چگونه از طربق سرمایه گذاری اقامت دریافت کنیم؟ اگر شما نیز سوالاتی از این قبیل در ذهن دارید با ما در این مقاله همراه باشید.

f/انواع اقامت در قبرس شمالی 2023

گروه مشاوران بدون مرز متشکل از تیم متخصص در زمینه ی سرمایه گذاری و خرید و فروش املاک مسکونی و تجاری در سراسر دنیا و همچنین امور مهاجرتی و تحصیلی می باشد.در حال حاضر این دپارتمان با شرکت های سرمایه گذاری فراوانی در کشورهای قبرس، کانادا،اسپانیا، بریتانیا، آلمان، روسیه، سوییس، آذربایجان، رومانی، اوکراین، ترکیه، ایران و امارات متحده عربی نیز همکاری می کند.همکاری با بهترین مشاوران و  گروهی کاملا حرفه ای، ما را قادر می سازد تا به مشتریانمان شرایط سرمایه گذاری بدون ریسک و تضمینی را در کنار بدست آوردن مالکیت کامل ملک خریداری شده ارائه کنیم و ایشان را برای رسیدن به هدفشان همراهی نماییم.

 تماس با ما

شاید در ابتدا بهتر است بدانیم که قبرس کجاست؟

قبرس سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه می‌باشد که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. این جزیره و به کشورهای ترکیه، سوریه و لبنان، فلسطین، مصر و یونان نزدیک می‌باشد. به همین جهت میتوان گفت این جزیره میان اروپا،خاورمیانه و آفریقا قرار دارد.پایتخت این کشور شهر نیکوزیا است. در بخش شمالی به دلیل سلطه‌ی کشور ترکیه اکثر مردمی که در قبرس شمالی زندگی می‌کنند ترک زبان هستندو به جهت وابستگی به کشور ترکیه دین اسلام دارند.اما بیشتر مردم دانش زبان انگلیسی نیز دارند. واحد پول قبرس شمالی لیر ترکیه بوده هرچند مبادلات اموال منقول و غیر منقول بر اساس پوند انگلستان که پول دوم این کشور هست، میباشد. به علاوه قوانین رانندگی و قوانین حقوقی نیز طبق قوانین انگلستان است.

برای دریافت اقامت در قبرس شمالی روش های مختلفی وجود دارد:

1. اقامت ازطریق خرید ملک

یکی از آسان ترین و سریع ترین راه ها برای دریافت اقامت در قبرس شمالی خرید ملک،خرید آپارتمان، خرید ویلا و خرید زمین است.شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید برای خود و تمام اعضای خانواده اقامت قبرس شمالی را دریافت کنید. با توجه به اینکه قیمت ملک در قبرس شمالی بسیار مقرون به صرفه است و شرایط های خرید اقساطی ویا وام بانکی برای خرید ملک وجود دارد و از آنجایی که خرید ملک در قبرس شمالی خود سرمایه گذاری بدون ریسکی محسوب میشود و املاک سالیانه 5 تا 15 درصد افزایش نرخ دارند، این روش برای دریافت اقامت روشی بسیار موفق و در عین حال پرسود محسوب میشود. این روش گرفتن اقامت به 21 روز کاری زمان نیاز دارد. ومدارک مورد نیاز برای دریافت این نوع اقامت شامل پاسپورت،عکس پرسنلی،مدارک وآزمایشات پزشکی ،مدارک و قرادداد ثبت شده ی ملک و یا شند ملک، نامه ی شهرداری( نامه ی مختار)،نامه ی گردش حساب و تمکن بانکی میباشد که به اداره ی پلیس مهاجرت تحویل داده شده و پروسه ی اقامت شما آغاز میشود.لازم به ذکر است شما تنها با پرداخت 30% ارزش ملک خریداری شده میتوانید پروسه ی اقامت خود را شروع کنید. برای دریافت اقامت دائم شما باید 5 سال اقامت خود را سالیانه تمدید وسپس اقدام به دریافت کارت سفید و اقامت دائم کنید.

شما میتوانید در زمینه ی خرید املاک، آپارتمان، ویلا، زمین وسرمایه گذاری و دریافت اقامت قبرس شمالی ازطریق خرید ملک ،با  مشاورین متخصص خانه ی بدون مرز در تماس باشید و برای هرگونه مشاوره از تیم ما کمک و راهنمایی دریافت کنید.

تماس با مشاورین متخصص ما و دریافت مشاوره رایگان 

هدیه ما به شما جلسه ی رایگان مشاوره و برای سفر به قبرس شمالی ، 1 هفته محل اسکان و ترانسفر فرودگاهی رایگان برای بازدید از قبرس  شمالی و پروژه های مختلف در قبرس شمالی و معرفی شرکت های ساختمانی به طور مستقیم و بدون واسطه به شما.

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

2. اقامت از طریق تحصیل در دانشگاه ها و مدارس اینترنشنال و معتبر

یکی دیگر از راه های دریافت اقامت قبرس شمالی، تحصیل در دانشگاه های معتبر و مدارس است. قبرس شمالی دارای دانشگاه های معتبر با رنکینگ بالای جهانی میباشد. از جمله این دانشگاه ها دانشگاه مدیترانه ی شرقی EMU، دانشگاه بین المللی قبرس CIU، دانشگاه آمریکایی گیرنه GIRNE AMERICAN UNIVERSITY  و دانشگاه خاور نزدیکNEU  میباشند که همگی دارای رتبه ی بالای جهانی و تائیدیه وزارت علوم ایران بوده  و در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد،دکتری و فوق دکتری در تمامی رشته ها و با محیط اینترنشنال سالانه تعداد زیادی دانشجو از کشور های مختلف جذب میکنند. همچنین مدارس دولتی و اینترنشنال در قبرس شمالی مورد تایید کشور های اروپایی و آمریکایی هستند. دانشجویان ویا دانش آموزان با تحصیل در این دانشگاه ها و مدارس میتوانند برای خود و والدین خود اقامت دریافت کنند. برای این کار نیاز به پاسپورت ،مدارس تحصیلی و ثبت نام دانشگاه ها، آزمایشات پزشکی و حساب بانکی دارید.

برای دریافت پذیرش تحصیلی  رایگان در کلیه مقاطع و رشته ها با مشاورین متخصص تحصیلی خانه بدون مرز در ارتباط باشید  هدیه ما به شما جلسه ی مشاوره و پذیرش تحصیلی تضمینی و رایگان  و برقراری تماس برای شما به طور مستقیم با اساتید دانشگاه ها برای دریافت تمامی اطلاعات لازم شما.

 

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

 3. اقامت از طریق کار وشغل

دریافت اقامت و اجازه ی کار در قبرس شمالی نیز جزو یکی دیگر از روش های اقامت مطمئن در قبرس شمالی است. در این روش شما باید با ارسال رزومه خود به شرکت های مختلف، شغلی دریافت کرده و شرکت مربوطه پروسه ی اقامت و اجازه ی کار شما را انجام میدهد وشما با ارائه ی مدارک لازم ، پاسپورت و آزمایشات پزشکی میتوانید اقامت دریافت کنید.این روش دریافت اقامت با توجه به  پیداکردن شغل کمی سخت تر از سایر روش ها است اما از آنجایی که شما دارای حقوق و مزایا و بیمه سالیانه هستید، جزو یکی از راه های مطمئن برای مهاجرت به شمار می آید. برای دریافت اقامت دائم شما باید 5 سال اقامت خود را سالیانه تمدید وسپس اقدام به دریافت کارت سفید و اقامت دائم کنید.

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

 4. اقامت از طریق سرمایه گذاری و یا راه اندازی کار

ازدیگر روش های اخذ اقامت سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت و برند و راه اندازی یک بیزینس می باشد. از آنجایی که قبرس شمالی کشوری در حال توسعه هست و پتانسیل چشمگیری برای مشاغل مختلف دارد این روش نیز علاوه بر درآمد زایی خوب جزو روش های ایمن برای مهاجرت به حساب می آید. در این روش سرمایه گذار باید دارای یک طرح بیزینسی باشد که آن را به دولت قبرس ارائه دهد و با انجام روند اداری مربوطه میتواند شرکت ثبت کرده و بیزینس مربوطه را راه اندازی کند.  اگر شرکت ثبت شده شما سالانه بیمه و مالیات خود را در این کشور پرداخت کند می توانند اقامت خود را تمدید نموده و پس از 5 سال اقدام به دریافت  اقامت دائم قبرس شمالی کنید.

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل

 

مشاورین متخصص ما شما را برای راه اندازی بیزینس و ثبت شرکت خود در قبرس شمالی راهنمایی و همراهی میکنند.

 5. اقامت از طریق ازدواج و یا تولد فرزند

در قبرس شمالی دریافت اقامت وتابعیت قبرس از طریق ازدواج به این صورت است که اگر فرد با زن یا مردی که تابعیت قبرس شمالی را داشته باشد ازدواج واقعی و غیر سوری می کند و اقامت دریافت میکند بعد از گذشت 2 سال می‌تواند به تبع همسر خود تابعیت کشور قبرس شمالی را اخذ نماید. همچنین برای اقامت از طریق تولد فرزند در قبرس شمالی در صورتی که فرزند خارج از خاک قبرس متولد شود اگر پدر و مادر هردو قبرسی باشند فرزند تابعیت قبرس شمالی را دریافت میکند. اما در صورتی که فرزند داخل خاک قبرس شمالی متولد شود حتما یکی از والدین وی باید تابعیت قبرس را داشته باشند و یا مطابق با اصول متقابل بین کشورهای مربوطه فرزند می‌تواند تابعیت قبرس شمالی را دریافت کند.

                                                     انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل         

انواع اقامت در قبرس شمالی 2021 |قبرس |اقامت در قبرس از طریق خرید ملک |اقامت در قبرس از طریق تحصیل |اقامت در قبرسر از طریق کار و شغل   

گزینه های شما برای تامین مالی املاک و مستغلات چیست؟

تامین مالی املاک و مستغلات یکی از مهمترین عوامل برای کسانی است که می خواهند در املاک سرمایه گذاری کنند. افرادی که می خواهند در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند ممکن است با گزینه های زیادی برای نحوه تامین مالی سرمایه گذاری خود روبرو شوند. این گزینه ها شامل وام های بانکی، صندوق های وام دهی، صندوق های خصوصی سازی و تراست های سرمایه گذاری است. هر گزینه نیازهای مختلف سرمایه گذاران املاک و مستغلات را برآورده می کند و می تواند به آنها کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 

وام های بانکی: بانک ها برای سرمایه گذاری در املاک وام ارائه می دهند. این وام ها معمولا برای سرمایه گذاری های کلان استفاده می شود و سرمایه گذاران می توانند قبل از سرمایه گذاری از بانک وام دریافت کنند. وام های بانکی می تواند به سرمایه گذاران در انجام سرمایه گذاری کمک کند، اما نرخ بهره و سایر هزینه ها می تواند بالا باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر، چگونه در قبرس وام مسکن بگیریم؟

صندوق های وام: صندوق های وام دهی به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وام بدهند. این صندوق ها به دنبال ارائه وام برای سرمایه گذاری در املاک هستند و سرمایه گذاران می توانند از صندوق های وام دهنده وام دریافت کنند. وجوه وام می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا از نرخ های بهره بالا اجتناب کنند، اما سایر هزینه ها می توانند بالا باشند.

 

صندوق‌های خصوصی‌سازی: صندوق‌های خصوصی‌سازی به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا در سرمایه‌گذاری‌های املاک و مستغلات شریک شوند. این صندوق ها بین سرمایه گذارانی که می خواهند در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند و شرکت های سرمایه گذاری املاک و مستغلات پیوند ایجاد می کنند. صندوق های خصوصی سازی می توانند به سرمایه گذاران کمک کنند تا سرمایه گذاری های کم هزینه انجام دهند،

 

سرمایه گذاری های برنده جوایز املاک نوعی سرمایه گذاری است که راه جایگزینی برای افزایش درآمد فعلی سرمایه گذاران ارائه می دهد. این شکل از سرمایه گذاری مبتنی بر اعمال حقوقی است که سرمایه گذاران در املاک و مستغلات در یک دوره زمانی معین دارند. سرمایه گذاران با سرمایه گذاری مقدار مشخصی پول در پروژه های املاک برنده جوایز، سهم معینی از درآمد حاصل از پروژه املاک را دریافت می کنند. سرمایه گذاران، ضمن انجام سرمایه گذاری های برنده جوایز در املاک و مستغلات، از تمام فرآیندهای بهبود و نگهداری که در پروژه املاک انجام می شود نیز بهره مند می شوند. سرمایه گذاری های برنده جوایز املاک و مستغلات یک گزینه سرمایه گذاری مطمئن برای سرمایه گذاران فراهم می کند. این به این دلیل است که پروژه های املاک و مستغلات برنده جوایز معمولاً در مناطق توسعه یافته و محبوب ساخته می شوند. اینها مناطقی هستند که به شدت برای مقاصد گردشگری یا تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین ارزش آنها اغلب بالا باقی می ماند. علاوه بر این، کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت پروژه های املاک برنده جوایز و مدرن بودن طراحی نیز برای سرمایه گذاران سودمند است.

 

گزینه های تامین مالی املاک و مستغلات محدود نیست. سرمایه گذاران می توانند مناسب ترین گزینه تامین مالی را در راستای اهداف سرمایه گذاری خود انتخاب کنند. بسیار مهم است که گزینه های تامین مالی املاک و مستغلات را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و آنها را در راستای اهداف سرمایه گذاری انتخاب کنید.

 

نکاتی برای سرمایه گذاری مسکن تجاری

سرمایه گذاری های تجاری مسکونی یک فرصت جذاب برای بسیاری از سرمایه گذاران است. این نوع اقامتگاه ها را می توان به عنوان ساختارهای انتفاعی که توسط مشاغل یا مستاجران استفاده می شود، تعریف کرد. از آنجایی که این نوع سازه ها برای رفع نیازهای مشاغل یا مستاجران طراحی شده اند، همیشه تقاضا وجود دارد که به طور بالقوه پتانسیل سود بالایی را ارائه می دهد. با این حال، برخی از ترفندها باید درک و به کار گرفته شوند تا بتوان سرمایه گذاری تجاری مسکن را انجام داد. پس این ترفندها چیست؟

  

انتخاب مکان

مهم ترین نکته در سرمایه گذاری مسکن تجاری، انتخاب مکان است. مکان هایی که چنین خانه هایی ساخته می شوند باید برای نیازهای مشاغل یا مستاجرین مناسب بوده و به راحتی در دسترس باشند. همچنین مهم است که افزایش ارزش آتی منطقه ای که سرمایه گذاری در آن قرار دارد بالا باشد. جدای از این، مهم است که سایر خانه ها و صاحبان آنها چه کسانی هستند.

 

برنامه ریزی و طراحی

سرمایه گذاری های تجاری مسکونی باید از مرحله برنامه ریزی و طراحی ترتیب داده شود تا نیازهای مشاغل یا مستاجران را برآورده کند. بنابراین، تعیین نیاز در مرحله طراحی و برنامه ریزی تضمین می کند که سرمایه گذاری کارآمدتر و سودآورتر است. برای این نوع سرمایه گذاری، ممکن است خرید یک خانه زمینی را در نظر بگیرید.

 

هزینه و بودجه

این نوع سرمایه گذاری مسکن از نظر ساخت و بهره برداری یک سرمایه گذاری پرهزینه است. به همین دلیل تعیین صحیح بودجه سرمایه گذاری و کنترل هزینه ها بسیار مهم است.

 

انتخاب مستاجر

انتخاب مستاجر نیز برای عملیات کارآمد سرمایه گذاری های مسکن تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است. توانایی کسب و کار یا مستاجران برای قابل اعتماد بودن، مناسب بودن برای نیازهای خود و توانایی پرداخت اجاره معقول، عملکرد کارآمد درازمدت سرمایه گذاری را تضمین می کند. علاوه بر این، مدت طولانی اجاره مستاجران نیز باعث افزایش کارایی سرمایه گذاری می شود.

 

مزایای مالیاتی

این نوع سرمایه گذاری های مسکونی می توانند مزایای مالیاتی را ارائه دهند. در میان این مزایا، ممکن است گزینه هایی مانند نرخ پایین مالیات بر سودی که در زمان افزایش ارزش سرمایه گذاری اتفاق می افتد و استفاده از اجاره بها پرداخت شده توسط مستاجران به عنوان پایه مالیاتی وجود داشته باشد.

در نتیجه، اگرچه سرمایه‌گذاری‌های تجاری مسکونی فرصت جذابی را ارائه می‌دهند، اما این ترفندها باید درک و اعمال شوند. پرداختن صحیح به عواملی مانند مکان، برنامه ریزی و طراحی، هزینه و بودجه، انتخاب مستاجر و مزایای مالیاتی تضمین می کند که سرمایه گذاری های مسکونی تجاری کارآمد و سودآور هستند.

مزایای خرید خانه در قبرس شمالی چیست؟

جزیره قبرس که آرزوی تعطیلات عالی را دارد، سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. جمهوری ترک قبرس شمالی در قسمت شمالی جزیره قبرس واقع شده است و به عنوان وطن کودک در نظر گرفته می شود. رفتن به TRNC از ترکیه بسیار آسان است. این امر باعث می شود که بسیاری از شهروندان ترکیه برای تحصیل، تعطیلات و سرمایه گذاری به این کشور جزیره ای زیبا بروند که هم به دلیل راحتی حمل و نقل و هم مزایایی که دارد.

 

قبرس به ویژه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مناسب است. اول اینکه شرایط آب و هوایی جزیره که دارای جغرافیای منحصر به فردی است در هر زمانی از سال فوق العاده است. قبرس شمالی با سواحل  بسیار دلپذیر، روزهای آفتابی، هوای کاملا پاک، زیبایی های طبیعی و تاریخی بی شمارش مانند گوشه ای از بهشت ​​است. نه تنها زیبایی های جغرافیایی، همچنین ساختار در حال توسعه قبرس شمالی فرصت های زیادی را برای خارجی ها که قصد سرمایه گذاری دارند فراهم می کند. با خرید ملک در قبرس شمالی که هر ماه از سال میزبان هزاران گردشگر است، می توانید حتی با اجاره خانه درآمد کسب کنید.

 

گزینه های زیادی مانند آپارتمان، اقامتگاه  و یا ویلا با سواحل زیبا از نظر سرمایه گذاری وجود دارد. به عنوان مثال، آپارتمانی که از مرکز شهر خریداری می شود، هم از نظر زندگی و هم از نظر سرمایه گذاری به ابزاری سودآور تبدیل می شود. از این نظر، آپارتمان های قبرس برای فروش جایگزین های زیادی را ارائه می دهند.

 

مزایای خرید خانه در قبرس شمالی چیست؟

 

5 دلیل برای خرید املاک در قبرس شمالی

دلایل بسیار ی برای خرید خانه در قبرس شمالی وجود دارد. ما اینها را به عنوان پنج دلیل برشمردیم. وقتی این دلایل را کشف کردید، می توانید درک کنید که خرید خانه در قبرس شمالی چقدر سودمند خواهد بود. می بینید که قبرس شمالی جزیره ای از فرصت ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ویژه برای شهروندان ترکیه است.

 

خرید خانه شگفت انگیز در قبرس

جزیره قبرس به قدری زیباست که افرادی هستند که فقط برای گذراندن برخی از اوقات سال در آنجا خانه می خرند. قبرس شگفت انگیز است. زیرا زیبایی های منحصر به فردی را در میان آب های کامل مدیترانه حمل می کند. اگر به اسطوره سرزمین آفرودیت نگاه کنیم، می توان گفت که جزیره قبرس یک جزیره عشق واقعی است. نمی شود به قبرس رفت و عاشق جزیره نشد. گردشگران از سراسر جهان در تمام فصول سال از این جزیره بی نظیر دیدن می کنند. این جزیره با سواحل مشهور جهانی، خرابه های تاریخی، زیبایی های طبیعی و دنیای سرگرمی افسانه ای، فضایی بی نظیر دارد.

 

هم تعطیلات و هم سرمایه گذاری

در زمان خرید خانه در قبرس شمالی، سرمایه گذاری سودآوری در زمینه املاک و مستغلات نیز خواهید داشت. شما می توانید در هر زمان که تمایل داشته باشید برای تعطیلات سالانه خود به خانه بروید. همچنین می توانید با اجاره دادن خانه خود به گردشگران  و یا دانشجویان در زمان های دیگر که در آن جا نیستید درآمد کسب کنید. شما هیچ زمانی از داشتن خانه در قبرس شمالی پشیمان نخواهید شد. هر زمان که بخواهید می توانید تعطیلات خود را در محبوب ترین منطقه تعطیلات جهان بگذرانید و زمانی که می خواهید زندگی آرام تر و شفابخش تری داشته باشید، می توانید در خانه خود ساکن شوید.

 

رفتن از ترکیه به قبرس شمالی آسان است

به ترکیه بسیار نزدیک است. رسیدن به فرودگاه Ercan در نیکوزیا در 1.5 ساعت با هواپیما امکان پذیر است. علاوه بر این، شهروندان ترکیه برای ورود به قبرس شمالی نیازی به پاسپورت یا ویزا ندارند. هر کسی فقط با داشتن کارت شناسایی می تواند به قبرس برود. خرید خانه در قبرس شمالی ممکن است هوشمندانه ترین سرمایه گذاری باشد. زیرا هر دو اقامتگاه لوکس در یک جغرافیای منحصر به فرد زیبا مقرون به صرفه هستند و اقامتگاهی که خریداری می کنید می تواند هزینه ای را که می پردازید در مدت کوتاهی جبران کند.

 

بیشتر بخوانید:

خانه ها ارزان هستند و امتیازات دولتی در دسترس است

امکان زندگی لوکس در قبرس وجود دارد

در هیچ کجای دنیا نمی توانید مانند قبرس شمالی، در کنار دریا، برای زیبایی های طبیعی باشکوه، یا در قلب یک شهر توریستی مسکن مقرون به صرفه پیدا کنید. خانه هایی مانند خانه های تعطیلات، ویلاها و اقامتگاه ها با قیمت های بسیار خوبی در قبرس شمالی ارائه می شوند. دلیل این امر فضاهای زندگی جدید در قبرس شمالی است که برای حمایت از اقتصاد در حال توسعه قبرس شمالی ساخته شده است. به لطف پروژه های جدید مسکن، امکان خرید مسکن با قیمت های مقرون به صرفه وجود دارد. همچنین امتیازاتی توسط دولت اعطا می شود. دولت فرصت هایی مانند کسر مالیات را برای خارجی ها فراهم می کند. فرصت های زیادی برای جذب سرمایه گذاران خارجی وجود دارد.

 

این امکان وجود دارد که در لوکس زندگی کنید

خانه های پروژه های جدید مسکن مدرن و کاملا مجلل هستند. می توان گفت شانس خرید خانه های بسیار مجلل با قیمت های مقرون به صرفه را دارید. می توانید یک ویلا با استخر، سیستم امنیتی و چشم انداز خریداری کنید، به تعطیلات بروید یا آن را اجاره کنید. در گزینه های اقامتی، می توانید از تجمل یک اقامتگاه لوکس با همه چیز در آسایش یک هتل لذت ببرید. شما می توانید از میان خانه های تعطیلات ساحلی، با معماری کاملاً مجهز و مدرن که تفاوت را ایجاد می کند، انتخاب کنید. شما می توانید با بهره گیری از فرصت های ارائه شده توسط پروژه های مسکن جدید در قبرس شمالی، گزینه های مسکن راحت ایمن مجهز به سیستم خانه های هوشمند  و لوکس را خریداری کنید.

 

4 دلیل برای خرید خانه در قبرس

سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات در جمهوری ترک قبرس شمالی در ده سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. مهم‌ترین دلیل این امر، علاقه زیاد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به خانه‌هایی برای فروش در TRNC است. خانه هایی که در هر دوره ای از سال به سرعت فروخته می شوند و پروژه های جدیدی که ظاهر می شوند، باعث می شود که دلیل علاقه به خانه های فروخته شده در قبرس تعجب کنید. به همین دلیل می خواهیم 4 دلیل اصلی برای خرید خانه در قبرس را با شما در میان بگذاریم.

 

1- مسکن ارزان قیمت

خرید خانه در TRNC

خانه ها در قبرس در مقایسه با کشورهای اروپایی و مدیترانه ای با مشخصات مشابه با قیمت بسیار پایین به فروش می رسند. قیمت هایی که برای کسانی که می خواهند خانه ای در قبرس شمالی بخرند، 5 برابر ارزان تر از جنوب جزیره است. این به افرادی با هر بودجه ای که رویای خرید خانه را در سر می پرورانند این امکان را می دهد تا اقامتگاه مناسبی در قبرس پیدا کنند.

پیش بینی می شود تحولات سیاسی احتمالی در آینده نزدیک قیمت مسکن در قبرس را چند برابر کند. بنابراین، با توجه به قیمت های پایین، خرید خانه در قبرس یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است.

 

2- فرصت های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در قبرس

خانه هایی که برای مقاصد سرمایه گذاری در قبرس شمالی خریداری می شوند، درآمد اجاره را به ارز خارجی ارائه می دهند. در عین حال، قیمت گذاری مسکن به صورت ارزی از کاهش ارزش املاک در بلندمدت تحت تاثیر نوسانات قیمتی جلوگیری می کند. فرصت سرمایه گذاری دیگری که منتظر کسانی است که می خواهند در قبرس خانه بخرند، دوره کوتاه بازپرداخت است. متوسط ​​دوره بازگشت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در TRNC 8-12 سال است. با توجه به اینکه این مدت در بسیاری از کشورهای جهان بیش از 20 سال است، بهتر می توان فهمید که چه مزیت مهمی است.

 

3- افزایش ارزش

افزایش ارزش املاک و مستغلات

این واقعیت که قبرس شمالی یک جزیره است باعث می شود تعداد املاکی که می توان خرید کرد محدود شود. البته، عرضه محدود راه را برای افزایش ارزش بالاتر از میانگین جهانی در املاک و مستغلات موجود هموار می کند. این وضعیت برای بازارهای املاک و مستغلات که عموماً افزایش قیمت را به نسبت مستقیم با نرخ تورم نشان می دهند، بسیار نادر است و فرصت سرمایه گذاری مهمی را تشکیل می دهد.

 

4- زندگی جزیره ای

سواحل قبرس

علاوه بر تمام این مزیت های مالی، خرید خانه در قبرس این شانس را به شما می دهد که در زیباترین جزیره مدیترانه زندگی کنید. به کسانی که در قبرس شمالی خانه می خرند، اجازه اقامت دائم داده می شود. بنابراین، می توانید به یک زندگی آرام در قبرس قدم بگذارید، جایی که در طول سال از دریا و آفتاب لذت می برید.

 

هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

جمهوری ترک قبرس شمالی پیشرفت های قابل توجهی در بخش املاک و مستغلات داشته است. بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی که از حامیان این افزایش هستند، بازار املاک و مستغلات جمهوری قبرس را از نزدیک دنبال می کنند. برای کسانی که با بازار املاک و مستغلات پر فرصت قبرس آشنایی ندارند، می خواهیم موضوعات اصلی را که باید در سرمایه گذاری در املاک در قبرس به آنها توجه کنید را به اشتراک بگذاریم.

 

1- نوع سند را بشناسید

بزرگترین تفاوتی که در خرید و فروش املاک در قبرس شمالی با آن مواجه خواهید شد، انواع سند است. 3 نوع سند مالکیت در TRNC وجود دارد.. قبل از اینکه گامی برای سرمایه گذاری در املاک در قبرس بردارید، املاکی که قصد خرید دارید را ارزیابی کنید.

 

2- محاسبه بازگشت

متوسط ​​دوره استهلاک برای کسانی که در املاک و مستغلات در قبرس سرمایه گذاری می کنند 10-12 سال است. قبل از خرید ملک، باید دوره استهلاک ملک را محاسبه کنید. دوره استهلاک املاک از تقسیم قیمت ملک بر درآمد اجاره یاد می شود.

 

دوره استهلاک

3- با شرکت های معتبر کار کنید

اولین قدم در حفاظت از سرمایه گذاری های ما، همکاری با شرکای قابل اعتماد است. کار با شرکت های ساختمانی قابل اعتماد در حین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس، شما را از تجربه نارضایتی های بزرگ در آینده نجات می دهد. با بررسی پروژه های گذشته، مراجع و تاریخچه شرکت می توانید از اعتبار یک شرکت مطلع شوید. علاوه بر اینها، می توانید با مراجعه به مشاوران املاکی که در قبرس شمالی کار می کنند، اطلاعاتی در مورد شرکت ساختمانی مورد نظر خود کسب کنید.

 

سرمایه گذاری املاک و مستغلات

4- مالیات، کارمزد و سایر هزینه ها

هنگام خرید ملک در قبرس شمالی مالیات ها و هزینه های مختلفی وجود دارد که باید بپردازید. این موارد هزینه ای هستند که باید قبل از سرمایه گذاری در املاک در قبرس یاد بگیرید، مانند هزینه تمبر، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه انتقال عنوان. علاوه بر این هزینه ها باید بدانید که برای اشتراک هایی مانند برق، آب و تلفن باید هزینه های اضافی بپردازید.

 

با ما تماس بگیرید

شما می توانید با ما تماس بگیرید تا در مورد تمام این جزئیات و بیشتر بدانید. ما می توانیم با هم برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات شما در قبرس اقدام کنیم و به شما کمک کنیم فرصت های سرمایه گذاری مناسب خود را پیدا کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه مشاورین بدون مرز در ارتباط باشید

تماس با ما