مهاجرت کاری به قبرس شمالی 2023

مهاجرت کاری به قبرس شمالی 2023|مهاجرت قبرس شمالی

مهاجرت کاری به قبرس شمالی 2023 ؛مهاجرت به کشور قبرس شمالی از طریق کار از دیگر روش‌هایی است که بسیار عالی بوده و می‌تواند آینده‌ای شگفت انگیز را برای شما رقم بزند. در نظر داشته باشید که شما باید از تخصص کاری و اجازه اقامت و اجازه اشتغال در این کشور برخوردار باشید تا بتوانید ویزای کاری دریافت نمایید. شرکت‌هایی که در کشور قبرس شمالی نیاز به نیروی کاری دارند اغلب شرکت‌های سهامی، شرکت‌های تابعه و شاخه آن‌ها و شرکت‌های کسب و کار هستند.

m/مهاجرت کاری قبرس شمالی 2023

گروه مشاوران بدون مرز متشکل از تیم متخصص در زمینه ی سرمایه گذاری و خرید و فروش املاک مسکونی و تجاری در سراسر دنیا و همچنین امور مهاجرتی و تحصیلی می باشد.در حال حاضر این دپارتمان با شرکت های سرمایه گذاری فراوانی در کشورهای قبرس، کانادا،اسپانیا، بریتانیا، آلمان، روسیه، سوییس، آذربایجان، رومانی، اوکراین، ترکیه، ایران و امارات متحده عربی نیز همکاری می کند.همکاری با بهترین مشاوران و  گروهی کاملا حرفه ای، ما را قادر می سازد تا به مشتریانمان شرایط سرمایه گذاری بدون ریسک و تضمینی را در کنار بدست آوردن مالکیت کامل ملک خریداری شده ارائه کنیم و ایشان را برای رسیدن به هدفشان همراهی نماییم.

 تماس با ما

هر یک از شرکت ها نیاز به مدیران اجرایی دارند که در هر شرکت حداقل 5 نفر واجد شرایط برای این پست خواهد بود. مورد دوم کارکنان مدیریت میانی هستند که نقش کارکنان اجرایی را به عهده دارند.

حداقل دستمزد و حقوق برای این افراد 1936 یورو اعلام شد است این در حالی است که حقوق مدیران اجرایی در کشور قبرس شمالی 3872 یورو است. تعداد کارکنان مدیریت مبانی در کشور قبرس شمالی به طور کلی دو نفر اعلام شده است مگر اینکه شرایط به صورتی باشد که این تعداد افزایش داشته باشد.

افرادی که در کشور قبرس شمالی تحصیل می‌کنند اجاره کار پاره وقت خواهند داشت در نظر داشته باشید که مزایای کار در کشور قبرس شمالی این است که زمان صرف شده برای درخواست اقامت کمتر می‌شود به کشورهای جهان سوم اعطای اقامت از طریق ثبت شرکت داده می‌شود.

افراد اجازه کار و اقامت نامحدود برای مدیریت ارشد دارند و به طور کلی اخذ مدارک و شرایط برای تابعیت نیز کمتر خواهد شد. برای ورود به کار باید بتوانید نظر یک کارفرما را جلب نمایید که این کار شاید در نگاه اول ساده نباشد اما در هر صورت باید حسن نیت شما از ورود به کار در این کشور مشخص باشد نیاز است که افراد بتوانند رزومه خوبی داشته باشند افرادی که سابقه کاری بهتری دارند در کشور قبرس شمالی می‌توانند به رشد خوبی دست یابند.

یک اصل بسیار مهم این است که کار در کشور قبرس شمالی می تواند با حقوق کم در ابتدا همراه باشد که کمک به یادگیری مهارت کرده و سبب می شود که افراد به رتبه خوبی برسند. اینطور که شواهد نشان می‌دهد کشور قبرس شمالی یک کشور با پتانسیل کاری بالا برای افراد تحصیل کرده است که می‌تواند فضای رشد بهتری را فراهم سازد.

یکی از مهم ترین شاخص هایی که متقاضیان مهاجرت به هر کشوری باید از آن اطلاع داشته باشند نرخ بیکاری کشور مورد نظر است، به خصوص اگر افراد قصد مهاجرت از طریق کار را داشته باشند. برای مهاجرت از طریق کار در قبرس باید به نرخ بیکاری قبرس توجه داشته باشیم. نرخ بیکاری یک کشور نشان دهنده آن است که متقاضی درآن کشور چه مقدار شانس برای یافتن کار مورد نظر خود دارد. طبیعی است که هر چه این نرخ پایین تر باشد شانس فرد برای پیدا کردن کار بیشتر است و در واقع یعنی کشوری که نرخ بیکاری پایینی دارد توانسته برای افراد زیادی کار مناسب تهیه نماید در نتیجه شانس متقاضی نیز برای پیدا کردن کار مناسب بیشتر است.

در ادامه نرخ بیکاری کشور قبرس در سال های اخیر را مشاهده می کنید. همان طور که می بینید، نرخ بیکاری کشور قبرس در سال 2002 کمترین میزان خود یعنی %3 را داشته و در سال 2013 بیشترین نرخ بیکاری در کشور قبرس یعنی 16% بوده است اما این نرخ کم کم کاهش یافته و در حال حاضر به حدود 7.4 رسیده است هرچند نرخ بیکاری قبرس همچنان نسبت به کشورهایی چون آلمان یا اتریش زیاد است. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا با مقایسه نرخ بیکاری کشورها بهترین تصمیم را برای مهاجرت خود بگیرید

یکی از مهم ترین موارد برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق کار در قبرس را دارند و حتماً باید آن ها را مد نظر قرار دهند این است که آیا تخصص و حرفه متقاضی جزو مشاغل مورد نیاز در آن کشور هست یا خیر. همه کشور ها در برخی از رشته ها و تخصص ها کمبود نیرو دارند و به همین دلیل سالانه لیست مشاغل مورد نیاز خود را به صورت رسمی منتشر می کنند و از مهاجرینی که رشته و تخصص آن ها جزو لیست منتشر شده است استقبال ویژه ای به عمل می آورند و از آن ها حمایت می کنند. همان طورکه قبلا گفتیم، به مهاجرینی که برای کار در قبرس اقدام می کنند اقامتی چهارساله اعطا می شود که قابلیت تمدید ندارد اما اگر شغل و تخصص متقاضی جزو مشاغل موردنیاز باشد این امکان وجود دارد که اقامت فرد تمدید گردد.

همچنین فرد می تواند به راحتی با هر چند سال سابقه کاری که در رشته های پر تقاضا دارد برای اخذ اقامت دائم کشور قبرس اقدام نماید. این مشاغل و رشته های پر تقاضا و مورد نیاز در کشور قبرس عبارتند از رشته های اقتصاد و رشته های مهندسی همچون برق و IT. در ادامه چند رشته از این مشاغل مورد نیاز را برای شما قرار داده ایم.

 مهندس     حسابدار

حسابرس  دندانپزشک

دارو ساز پرستار.

نکات جالب برای کسانی که قصد خرید یک آپارتمان در TRNC را دارند

راهنمای مسکن TRNC ما که حاوی اطلاعات زیادی مانند اطلاعات عمومی، شرایط آب و هوایی، جمعیت، دانشگاه ها، بازار سرمایه گذاری و شرایط خرید خانه است، با شما ملاقات می کند.

 

جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) یک کشور مستقل است که در سومین جزیره بزرگ دریای مدیترانه، در یک وضعیت قانونی نامشخص واقع شده است. جمهوری یونانی قبرس (جمهوری قبرس) که با آن قسمت جنوبی جزیره را به اشتراک می گذارند، توسط سازمان ملل به عنوان ایالت غالب جزیره به رسمیت شناخته شده است. این کشور به طور رسمی توسط جمهوری ترکیه به رسمیت شناخته شده است. مساحت کل TRNC که در سال 1983 پس از کسب استقلال آن تأسیس شد، 3.355 کیلومتر مربع است. برای کسانی که به دنبال آپارتمان برای فروش در قبرس هستند، جمعیت آن بر اساس داده های سال 2018، 326000 نفر است. 6 ناحیه، 13 ناحیه فرعی و 187 شهرک در TRNC وجود دارد که می توانید در آنها خانه بخرید. ولسوالی هایی با مهم ترین سکونتگاه ها؛

نیکوزیا (پایتخت)

گیرنه

فاماگوستا

لفکه

بارانداز

گوزلیورت

اگر می‌خواهید آگهی‌های فروش خانه‌های TRNC در نیکوزیا را که یکی از مناطق ترجیح داده شده به دلیل پایتخت بودن و شهرنشینی بیشتر است، بررسی کنید، می‌توانید به صفحه لیست ما نگاهی بیندازید. از آنجایی که در منطقه مدیترانه قرار دارد، اثرات آب و هوای مدیترانه ای در قبرس تجربه می شود. بارندگی چندانی ندارد و گرم و خشک است.

 

 

قوانین فروش مسکن برای کسانی که به دنبال آپارتمان برای فروش در TRNC هستند

ما تمام جزئیات را برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در قبرس با خرید آپارتمان برای فروش در ترکیه را دارند جستجو کرده ایم. شرایطی برای داشتن خانه در TRNC وجود دارد و این مراحل قانونی تقریباً 1-2 ماه طول می کشد.

اول از همه، خارجی ها نمی توانند بیش از 1 ملک غیر منقول بخرند.

در صورت تمایل به خرید، داشتن شرکت در TRNC الزامی است.

پس از درخواست به هیات وزیران، باید مجوز خرید اخذ شود. پس از عقد قرارداد فروش بین خریدار و فروشنده در حضور سردفتر، می توانید پس از پرداخت هزینه های لازم، سند مالکیت خود را دریافت کنید.

 

دانشگاه برای کسانی که به دنبال آپارتمان برای فروش در TRNC هستند

قبرس که به عنوان وطن کودک توصیف می شود، به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان توصیف می شود. در زندگی شهری، نگرش مردم محلی نسبت به موقعیت های منفی کاملاً سختگیرانه و منصفانه است، شهر بسیار امنی برای دانش آموزان است. در عین حال، با داشتن 14 دانشگاه، جزیره پردیسی است که برای کسانی که می خواهند در مکانی متفاوت از ترکیه تحصیل کنند ترجیح می دهند. مشخص است که والدین وضعیت مالی کشور به خرید آپارتمان برای فروش در قبرس برای فرزندان دانشجوی خود و سپس به عنوان سرمایه گذاری از آن بهره مند می شوند. برای این کار، با توجه به بودجه خود، چه برای اجاره به دانشجویان و چه برای زندگی، می توانید خانه های مناسب برای فروش در TRNC پیدا کنید.

 

بازار مسکن TRNC برای کسانی که به دنبال آپارتمان برای فروش هستند

در قبرس به دلیل عرضه ناکافی متناسب با افزایش تقاضا، قیمت مسکن افزایش یافته است. محبوبیت پروژه های مسکن لوکس در سال های اخیر ظاهر شده است. به طور کلی، اقامتگاه ها 10 سال یا بیشتر پیش ساخته شده اند. برای کسانی که قصد خرید آپارتمان برای فروش در TRNC را دارند، قیمت فروش را می توان در دو ارز مختلف مشاهده کرد. یکی از آنها لیر ترکیه و دیگری GBP (بریتیش استرل) است.

 

خرید املاک و مستغلات درقبرس شمالی

هنگام خرید یک املاک خصوصی یا تجاری در قبرس شمالی، توصیه می شود که توسط یک وکیل رسمی ثبت شده مشورت شود. وکیل باید مطمئن شود که مراحل قانونی به بهترین شکلی که مربوط به خریدار است اجرا شده و شما را قدم به قدم راهنمایی می کند.

 

بیشتر بخوانید: 

در زیر اطلاعاتی وجود دارد که به شما در درک فرآیند خرید کمک می کند و چند واقعیت که ممکن است مفید باشد:

 

طبق قوانین جدید جمهوری ترک قبرس شمالی، برای شهروندان غیر TRNC دارای یک حق مالکیت تا حداکثر 5 دونوم برای هر خانوار ، مشروط بر اینکه دارایی تنها شامل یک اقامتگاه باشد. طبق سیاست قبلی دولت، در خانواده یکی از آن ها واجد شرایط خرید ملک بود. با این حال، مقامات وزارت کشور تأیید کردند که این سیاست تغییر کرده است و هر یک از زوجین می توانند ملکی را جداگانه خریداری کنند.

 

مراحل انتقال با اولین ملاقات با وکیل برای اطلاع از ملکی که انتخاب کرده اید شروع می شود. این جلسه در مورد جزئیات ملک، قیمت ملک، برنامه پرداخت، توافقات غیررسمی که با فروشنده منعقد کرده اید و مواردی که شامل آن شده است بحث می کند. در این مرحله، اگر دور از قبرس شمالی زندگی می کنید، وکالت نامه خاصی از شما دریافت می کنیم. ما از این وکالت برای خرید املاک در قبرس شمالی و اقدام از جانب شما در حین خرید استفاده می کنیم.

 

سپس یک قرارداد فروش تنظیم می شود که برای محافظت از منافع شما تا حد امکان طراحی شده است. پس از تایید کلیه طرفین (فروشنده و خریدار) پیش نویس قرارداد، قرارداد به شکل اصلاح شده آن امضا خواهد شد. حروف اول باید در هر صفحه نوشته شود، از جمله ضمائم، و قرارداد فروش باید شاهد باشد. شما باید یک کپی از اصل قرارداد فروش را در اختیار خود نگه دارید. توجه داشته باشید که بندهای پیوست شده به قرارداد را بررسی کرده اید، زیرا یک توافق شفاهی قبل یا بعد از قرارداد فروش در توافق نامه گنجانده نشده است.

 

در محدوده ماده 38/07، ودیعه قراردادها باید ظرف 21 روز از تاریخ عقد به ثبت اسناد و املاک منطقه واریز شود و برای ثبت، حق تمبر 0.5 درصد پرداخت شود. پس از ثبت قرارداد فروش، ملک برای فروش به شخص ثالث دیگری حفظ می شود و قرارداد بر درخواست های بعدی اولویت دارد.

 

از آنجایی که خرید اموال غیرمنقول توسط شهروندان خارج از جمهوری ترکیه مطابق با قانون شماره 52/1387 به تصویب هیات وزیران رسیده است، سپس درخواستی به هیات وزیران داده خواهد شد. در حین درخواست، به همراه درخواست، ثبت زمین، کپی نقشه سایت، فرم درخواست مجوز خرید که توسط شما پر شده است، مدرک ثبت نام پلیس که از کلانتری محل سکونت شما اخذ شده است، باید به وزارت گزارش شود. داخلی برای عضویت در قرارداد یا تصدی آن به هیچ مجوزی نیاز نیست. همانطور که کابینه درخواست شما برای مجوز خرید را بررسی می کند، از مقامات ثبت زمین، ارتش و مقامات مهاجرت تماس می گیرد. به شرط مثبت بودن اینها مجوز گرفته می شود. تقریباً همه درخواست‌های ارسالی مجاز هستند و یکی از دلایل اصلی که به ندرت رد می‌شوند، به دلیل موقعیت و نزدیکی یک تأسیسات نظامی استراتژیک و سابقه جنایی خریدار در سطح بین‌پل است. پروسه مجوز ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا تکمیل شود. برآورد فعلی حدود 4-6 ماه است. اما این مانع از ورود یا اجاره ملک خود، یا احتمالاً فروش ملک نمی شود - در رویه استاندارد، ما معمولاً مطمئن می شویم که قرارداد قابل واگذاری است.

 

پس از تایید مجوز خرید شما، تمام فرم های ارزیابی مورد نیاز برای ارزیابی ملک پر می شود. مالیات های مورد نیاز به دلیل انتقال مالکیت پرداخت و به نام سند مالکیت ثبت می شود (برای مالیات های ناشی از انتقال مالکیت، لطفاً به راهنمای ما در مورد مالیات های مربوط به معاملات املاک مراجعه کنید). اگر به ما به عنوان وکیل اجازه مشارکت در انتقال سند را داده اید، نیازی به حضور در اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ندارید، ما از طرف شما آنجا هستیم.

 

وقتی نوبت به تحویل خانه می رسد، می توانید از تحویل گرفتن آن امتناع کنید مگر اینکه طبق قرارداد شما باشد. اگر می خواهید تحویل خانه را پس از اتمام کار دریافت کنید، باید تعهد امضا شده ای از فروشنده بدهید. شما می توانید تحت قرارداد فروش به مالکیت بروید، بدون نیاز به اسناد اضافی. لطفاً مطمئن شوید که رسید بانکی خود را برای پرداخت ها در قرارداد نگه دارید.

برای  کسب اطلاعات دقیق در مورد قبرس، می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

m/مهاجرت کاری قبرس شمالی 2023