شهرک مسکونی فور سیزن لایف

 
پروژه لاکچری فور سیزن در جوار دریای مدیترانه میباشد .چیزی که این پروژه را منحصر به فرد کرده طراحی، متریال ،امکانات ویژه و موقعیت استثنایی پروژه است در این پروژه به تمام دیتیل ها به دقت توجه و رسیدگی شده. این شهرک در منطقه بغاز که درهمسایگی منطقه لانگ بیچ  است قرار دارد. منطقه بغاز به طبیعت منحصر به فرد و سواحل بکر معروف است. البته ساحل اختصاصی این پروژه باعث ارزش بیشتر آن نیز شده است. شهرک مسکونی فور سیزن لایف شامل 450 ملک مسکونی و تجاری میباشد که شامل سویئت های استودیو، آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه و ویلاهای دو و سه خوابه نیمه مستقل دوبلکس و تریپلکس و ویلا های سه خوابه نیمه مستقل دوبلکس درجوار دریا به همراه استخر اختصاصی میباشد.
 
امکانات رفاهی و تفریحی:
ساحل اختصاصی،  استخر شنا  مجهز  به  سرسره آبی مخصوص  بازی کودکان، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری ، مکان بازی برای کودکان ، کافه و بار ،رستوران،  زمین های ورزشی ، سالن بدن سازی و ماساژ ، کلاپ وبار ساحلی ، پارکینگ قایق ، نگهبانی محوطه سایت  و ورزش های آبی میباشد.
 
این پروژه دارای 2 فاز میباشد که : زمان تحویل فاز1 آماده به تحویل و فاز دوم مارچ سال 2022  فازسوم این پروژه در آینده ساخته خواهد شد.
حداقل قیمت برای سوییت های استودیو 50.000 پوند
حداقل قیمت برای واحد های یک خوابه 88.000 پوند
حداقل قیمت برای واحد های دو خوابه 120.000 پوند
حداقل قیمت برای ویلاهای دو خوابه دوبلکس 270.000 پوند
حداقل قیمت برای ویلاهای سه خوابه دوبلکس 320.000 پوند
حداقل قیمت برای ویلاهای سه خوابه دوبلکس لب دریا 620.000 پوند
 
Image

گالری تصاویر پروژه